onsdag 26 oktober 2011

Kvällsmys med marie-kex

Hiro och jag har kvällsmys i sängen med att äta marie-kex. Väldigt gosigt har vi. Jag tycker vi umgås hela tiden. Han måste vara superlycklig som får göra så mycket roligt med mig. Han förstår nog inte hur bra han har det;)

Imorgon ska jag påbörja ett nytt projekt i hemmet. Ska göra en tavla. Hoppas att jag kan inspirera er åtrigen med mitt pyssel;)

Gabriel kommer hem imrogon. Som han så fint sa: "Jag kommer hem på dagen". Dagen för mig är allt från kl 11:00-17:00. Får se när han dyker upp. Har nämligen planer på förmiddagen. Ska köpa en toning som tar bort gula partier i håret. Har lite sånna då jag blivit mörkhårigare i och med graviditeten. Så när jag färgar blir det inte den färg som jag fått tidigare.

Har också på listan att köpa en julte. Något med kanel i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar