måndag 10 oktober 2011

Mascara och läppglans från bareMinerals

Idag fick jag en söt liten presentpåse av min kompis Jennie. Innehöll en mascara och ett läppglans från bareMinerals. Ska bli så roligt att testa. Har en läppglans därifrån som skall förstora läpparna. Bloggat om den förut. Den luktar kola, likaså gör den nya läppglansen jag fick idag.
Den mörka färger passar mig nu på hösten. Brukar ju ha mörka läppar ibland.

 Vad är bareMinerals:
bareMinerals - en hudvänlig makeup


bareMinerals är en komplett makeupserie med brett sortiment baserad på 100% naturliga mineraler. Produkterna är baserade på en formula av mikroniserade bergsmineraler som ger huden en jämn, naturligt fräsch hudton.

1 kommentar:

  1. SV: Ja 600 spänn är inte lampan väd. Materialet går på max spänn. Men men butikerna är duktiga på att lura kunderna. Jag skulle aldrig betala 600 spänn för en sån lampa.
    Det är mycket pengar för skitmaterial/virke egentligen.
    Vad kul att din pappa ska hjälpa dig och han har helt rätt, man kan inte tro att den kostar 600 kronor *haha*

    SvaraRadera