onsdag 12 oktober 2011

Vart har du köpt din väska?

Har fått en fråga som jag tycker är väldigt rolig att svara på. Jag har många väskor, och har säkert bloggat om de flesta men just denna har jag nog inte tagit upp.
Väskan är en Hermeskopia som faktiskt är köpt på Gina tricot. Hermes’ – ja kanske världens - mest populära designerväska är Birkin-väskan. Alltså de har utgått från den väskan i utseendet. Det som skiljer kopian och originalet mest åt, att att Ginas väskor har som en portmånä på framsidan.



8 kommentarer:

  1. sv: tack för tipset :) hitta massa andra horn där nu, men jag skulle helst vilja ha en bamsestort!

    SvaraRadera
  2. Hej Marlene! Det här låter nog en som en väldigt konstig fråga men eftersom du har rötter från Italien så gör jag en chansning och frågar ändå.

    Jag försöker beställa smink från Italien från kikocosmetic.com, (att använda googletranslate funkar bra) men det faller på när man ska fylla i sitt italienska telefonnr för att få beställa! Vet du vad de har för slags vanliga tel där, mob eller vanlig, så man bara kan fylla i ngt?

    tack på förhand! mvh/ Sofia

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin och prisvärd väska :)

    SvaraRadera
  4. åå jätte fin ju!=)
    Har gått och funderat ett tag på och försökt hitta i din blogg vad det är du jobbar med, men hittar inte det någon stans. Så en liten fråga, vad jobbar du med?=) Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Telefonnummer: Jag googlade på hotel palermo italy. Verkar som om du kan skriva 091 *** ****. *= valfri siffra. testa det.

    SvaraRadera
  6. jätte fin väska! undrar om du har nått bra tips på vinterjacka. din ser jätte varm och skön ut:) har du köpt den i år?

    SvaraRadera
  7. Tack! ang frågan om telefonnr. /Sofia

    SvaraRadera
  8. Vinterjackan: så här ser den ut. http://marlenezufic.blogspot.com/2011/08/hostjacka-fran-italien.html inget jag har i skogen precis men funkar på stan att vara fashion i;) Köpt på Zara 1000:- bara. Jackan är köpt i augusti.

    SvaraRadera