onsdag 5 oktober 2011

Bilder från vårat badrum

Bilder från vårat badrum. Älskar mina hyllplan. Där har jag två tvålar köpta från en liten by i Italien. Där har jag 4 klädnypor som pryder ett ställ. Letade länge efter klädnypor i trä.
Mellan handuksskåpet och tvättmaskinen kom jag på iden att pula in en tvättkort. Den är från IKEA och går att fälla ihop/ut. Därför passar den in i trånga utrymmen för man behöver ju inte ha den utfälld på max. Kan säga att dtta fungerar bra och vi spar en massa plats att inte ha tvättkort framför skåept eller mitt på golvet.
Tvättkorg, JÄLL, 29kr, IKEA
Burk köpt på Chilli, Erikslund, Västerås. Står fredagsys på baksidan fast den sidan står ju alltid vänd mot väggen. Texten Colour och White är wallstickers från panduro.

5 kommentarer:

  1. vad är det för väder i västerås? är det kallt = höstjacka?
    ska på besök och vill veta vad jag ska ha på mig

    SvaraRadera
  2. Ja, höstjacka rekomenderar jag. Blir nog för kallt att gå omkring i bara tröja utomhus...

    SvaraRadera
  3. tänkte om det är skinnjacka eller om det är höstjacka som är lite varmare rättare sagt

    SvaraRadera
  4. Jag använder båda. Beror ju på om solen skiner. När på dygnet. vart jag ska... Det där går nog inte att säga rakt ut bara sådär.

    SvaraRadera