tisdag 25 oktober 2011

Fiskfilé, hundlek och kamerasnack

Idag har jag varit på stan med mamma och Hiro. Mamma skulle köpa fiskfilé men insåg några timmar senare att hon köpt kycklingfilé. Hahaha. Tur att jag hade fisk liggandes i frysen så hon fick komma förbi senare så sprang jag ner med en påse fisk till henne.


Förutom felköpet har Elin och hennes sambo André varit här idag med sin hund Igor. Hiro och Igor har lekt både ute och inne. Det var så roligt att umgås med Elin och André då båda kan det här med kameror och fotografering. Så det var mycket kamerasnack och André visade saker på min kamera som jag försökt fixa men inte fattat hur. Elin och jag satt på varsin sida och ba: Jaha, Umhum, Aha!

4 kommentarer:

  1. Supermysigt som vanligt idag! Puss på dig.

    SvaraRadera
  2. Åh snälla du, kan du vara super-gullig o bara berätta lite kortfattat hur du gjorde den snygga knuten? Ja skulle blir jätteglad! Stor kram o grattis till graviditeten!

    SvaraRadera
  3. Linnea: va kul att du gillade mitt hår=) Hair Donut heter det. Jag länkar till ett klipp på youtube:
    http://www.youtube.com/watch?v=u1sdRx_hP08

    jag gör inte riktigt så där utan min donut är runt som jag trär på hästsvansen. Sen täcker jag hela donuten med hår, (inga hårspännen). Jag tar en slinga ochvirar runt ett varv då sitter det. Fäster slinagn med hårnål. Efter det tar jag allt hår och virar runt som du ser i slutet va klippet, fäster det med hårnålar då.

    SvaraRadera
  4. emmlan92@hotmail.com19 juli, 2012 21:12

    Hej! :) Vilken fin hund du har! Antar att det är pomeranian? Jag letar oxå efter en! Vet du vad Hiros färg heter? Är det typ orange sobel eller vilken? :) vore jätte snällt om du ville svara! :)

    Ha det bra!
    Emelie

    SvaraRadera