torsdag 20 oktober 2011

Hiro och jag i sängen i nya sovrummet

Gabriel åkte till Barcelona imorse så nu är jag själv i en vecka. Själv och själv. Full fart hela dagen. Blev väckt av min bästa vän Josephine som kom över med sin son på 1och ett halv år. Vi hade massa roligt att prata om, sen åt vi frukost och gick ut på promenad. Därefter fixade jag lite i sovrummet och städade lägenheten i timmar. Mot kvällen kom Chippen över för att leka med Hiro och hans husse Timh skulle borra upp en rullgardin åt mig. Chippens matte Mathilda masserade mig för jag har så ont pga foglossning. Min granne Malin kom över med dipp då hon läst på facebook att jag köpt gräddfil och morötter men ingen dipp. (Hahahaha, gravid) Hon tyckte synd om mig så hon kom över med tre olika. Hiro är jättemammig och är vid min sida hela tiden. Vi har så mysigt ihop Hiro och jag.

6 kommentarer:

  1. Vad roligt med en Pomeranian. =) Vilken kennel kommer han ifrån?

    Jag har själv tre stycken.

    Mvh Angelica!

    SvaraRadera
  2. Vad tror du kommer hända sen när du får en bebis kommer du umgås med hiro lika mycket då med alltså typ leka med honnom och så?

    SvaraRadera
  3. Svar: Jaa du hade tur som fick lite extra hjälp :)

    Jaa min mage är pytte, det tycker jag också :P Får många kommentarer om att den är just liten :) Man kan inte tro att det är 3 månader kvar :)

    SvaraRadera
  4. Anonym ang Hiro och beisen: Ja, absolut. Man ska väl inte skaffa hund om man inte kan ta hand om den. Och man ska inte skaffa barn om man inte kan ta hand om det. Jag ser bebisen som något roligt för Hiro. Jag tror han kommer tycka det är jättespännande med en till i familjen=)

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera