tisdag 25 januari 2011

YENKEE CANDLE Vanilla Cupcake

Lite sent, men vill visa en julklapp jag fick. Helt mitt i prick. Vanilj och cupcake är ju bara så mycket jag. Kan det bli bättre? Det luktar så gott och burken är så fin. När ljuset är slut ska jag ha burken ståendes i köket med tex karameller i.



På den här sidan har de rea just nu.Frakt tilkommer med 59 kr per beställning. Jag vill ha flera dofter. Och i olika storlekar. Hela sovrummet luktar vanilj nu, för jag hade ljuset tänt igår.

På yenkee candles hemsida kan ni se hur många dofter det finns, och de olika storlekarna. Vill ha en sån där skitstor burk, fast dem kostar 275:-.

1 kommentar:

  1. Jaaa! Visst är dom underbara!!
    Jag har en hel drös med Yankee Candle Clean Cotton här hemma :)
    Alla är ju helt fantastiska.

    SvaraRadera