fredag 7 januari 2011

Renovering av köket

Kliar i fingrarna. Nu kör jag!!
Idag kom pappa hem till mig efter jobbet. (Mitt jobb). Tillsammans skruvade vi bort alla köksluckor samt knackarde bort kaklet.

Pappa sa: Ska du inte ta kort på det här Marlene? Jag tror det betyder: Kan du inte ta kort och lägga ut på bloggen så jag också får vara med i den? Varsågod kära far. Nu är du med;)

Klart! Bänkskivorna är lösa men får ligga kvar så länge. Spisen får också stå kvar ett tag. Hoppas vi kan åka och köpa kakel och stommar så fort Gabriel kommer hem.
Renoverings-Marlene har varit i farten...

1 kommentar:

  1. Oh gu va skoj och göra nytt, ska bli spännande och se när allt är klart!!
    Älskar att se när folk gör om sina hem, före och efter bilder liksom!

    Vi skulle behöva göra om vardagsrummet, får se om det blir till sommaren, så skoj och renovera och fixa nytt!!

    SvaraRadera