söndag 16 januari 2011

En heldag med min lilla älskling Hiro


Idag har jag ägnat massa tid åt min favorit. Lilla Hiro fick följa med till jobbet idag. Sen har vi ätit poå stan, Hiro och jag. Man får inte ha hund i den nya gallerian men jag har sett andra ha det så då tar jag med Hiro. Sen kan jag gissa att an inte får ha hundpå atställen, men matstället låg mitt i gallerian och jag satt i ett hörn så det var okej. Han charmade ändå så bara alla som gick förbi. Alla skulle stanna och titta på min söta hund.
Hiro får till och med komma in på affärer som har skylten "hund förbjuden" Jag frågar och oftast säger de ja.



Jag hade så ont i huvudet idag så efter stan, precis efter att dessa bilder togs, så somnade Hiro och jag. Jag sov i flera timmar med Hiro som delade min kudde.

2 kommentarer:

  1. Enligt en europeisk lag (som Sverige måste följa) så får hundar gå in i butiker så länge de inte säljer matvaror. Alltså inte in på konsum eller mcdonalds men i butiker ska de inte få stoppa en. =)

    Sen i Igor huset så finns det ingen inga hundar skylt förutom utanför systemet lite roligt..

    SvaraRadera