lördag 29 januari 2011

Presenter från Anna på Country House

Har fått en massa presenter från Anna på CountryHose till en kostnad för över 1000kr!!!

i förrgår kom Anna förbi mig med ett jättevackert paket,

Fick två väggord. Visst är dem fina. Ska ha ena i hallen, och andra i sovrumet. Sen hade hon skrivit ett så fint kort som jag nu har hängandes i lilla rummet.

Här är kortets framsida. Fick 4 st bordstabletter till nya köket. Tjöt av lycka! De är så min stil och jag kan inte tänka mig något mer passande!

Fick två stycken vägghängare med fickor där man kan lägga saker i. Ska ha en i nya köket. Den andra hängde jag på baksidan av en stol. Smart förvaring. Eller hur?
.
Fick fler saker som jag skall fota och visa er.

5 kommentarer:

  1. hej fina du! kan du skriva vilken hemsida man kan köpa dessa saker du fick? så söt vägghängare! väldigt fin blogg förresten :)

    SvaraRadera
  2. Men självklart. Fel av mig att inte länka. Här är deras hemsida:
    http://www.countryhouse.nu/
    Till höger finns en stor bild där det står webshop.
    LÄnkar direkt till vägghängarna:
    http://shop.countryhouse.nu/tygsamlare/product_details.php/products_id/3772

    Visst var det fina saker. Älskar butiken. Har handlat ALLA lampfötter och lampskärmar därifrån. Och massa annat så klart!!

    SvaraRadera
  3. Fick inte med hela länken. Blir så. men den finns i webshopen utnder "tyg" och den heter tygsamlare. 115 kr

    SvaraRadera
  4. tack!! :) snabbt svar också. läser din blogg varje dag :)

    SvaraRadera