fredag 14 januari 2011

Nu skall jag mysa i mina nya myskläder...som mamma hatar

Efter den här långa dagen är det skönt att byta om till mina nya myskläder som jag köpte igår. Jag älskar jackan som min mamma hatar.
Hon tänker 80-tal.
Hon tänker 50+.
Hon tänker par i likadana jackor.
Hon tänker, ut o jogga-jackor.
Bara därför skall jag bära min FINA jacka varje dag. Helst av allt ser jag fram emot då jag ska hälsa på henne på hennes jobb iklädd min fina jacka, jag ska besöka henne i hemmet och komma på fika i min fina jacka. Jag ska ha den på stan när vi shoppar, jag ska tamme fan ha den på mig i hennes drömmar om natten. Jackan kommer att hemsöka henne.. Mohahahaha. Smider mina elaka planer mot min stackars mor... Bara för att retas.











Bilder "10 minuter med jackan och mig".
God natt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar