måndag 3 januari 2011

Visst vill vi alla organisera hemma på ett bättre sätt

Idag har jag organiserat lite hemma som vanligt. Alltid hittar jag på något nytt som jag kan göra bättre för att ha koll på alla mina saker. Vill gärna att det jag använder står framme så det inte blir bortglömt.
Idag har jag gjort om i en hylla med bla parfymer på.

Här är jag idag. Ny svart ögonskugga från MakeUpStore som jag var tvungen att prova=)

Har ställt några cupckaes på nedre hyllplan bara för att de är så fina.
Fick en ljuslykta av min mor där jag har mina små parfymer i. Andra småparfymer där jag inte har kvar förpackningarna, har jag i ett litet costa boda wiskyglas.
Titta så fint det blev. Bara ta fram den och välja parfym. Man ser exakt vad man har. Denna idé har jag kommit på helt själv.
Se så fint jag har det. Här ser ni även det lilla glaset som jag nämnde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar