tisdag 25 januari 2011

Idag har jag fått en present. Det är ett  förtjusande läppbalsam som smälter till olja på läpparna. Den är helt underbar. Den smakar körsbär och luktar sött och av härligt körsbärsblom. Vissligen är den begagnad men det gör mig inte något. Blir lika glad i alla fall. 




Såg att den kommer från W7. Insåg att jag hade en tom förpackning med körbärs läppbalsam från samma märke. Komiskt. Köpte massa olika smaker när jag var i London för herrans massa år sedan. Körbär, hallon, jordgubb. Jag köpte dem nog för förpackningarnas skull.
Just den som jag fick finns i 5 olika smaker/dofter och innehåller ca 6 gram.
 Cherry, Kiwi, Strawberry, Grape och Passion Fruit. Ni kan köpa dem här för 25 kr st. (frakt tillkommer med 49 kr oavsett storlek och vikt på paketet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar