söndag 9 januari 2011

Present från svärfar

Har fått två nya väskor, av min svärfar, i äkta läder. De luktar underbart. Jag är kär i båda och kommer vekligen att använda dem.
De får hänga med de andra väskorna jag "använder just nu". Övriga ligger i olika lådor.
.
Jag har gärna de saker jag använder framme så att de vekligen avänds och inte blir liggandes. Tex de jackor jag använder nu på vintern hänger framme, de skor jag använder, smycken, smink, benvärmare. osv. Till vår byter jga ut allt eftersom. För hur ofta hittar man inte saker i lådor och garderober som man glömt bort att använda=(

3 kommentarer:

  1. Den bruna blev jag sjukt avis på!

    SvaraRadera
  2. Erika: Jag kan fixa en åt dig. max 450 kr. Ska kolla priset. Kusinrabatt (antar att det är kusin erika)?
    Äkta läder. Doftar helt underbart. Levereras inslagen i plast med lappar och allt på. Exakt en sån brun som jag fick=)

    SvaraRadera
  3. Tjo! Ja, den är skitfin. Typisk mig! Men jag har inte riktigt råd med den just nu. Kanske senare i vår. :) Sorry att jag har vart dålig på att höra av mig. Jag har tenta imorgon och sen igen på måndag så mkt nu! Puss

    SvaraRadera