tisdag 11 januari 2011

Dante & Hiro

Jag har varit dålig på att lägga ut bilder på Dante och Hiros hundträffar. Det har blivit så nu att varje onsdag ses Dante och Hiro för att leka. Dante är samma ras som Hiro, fast mycket yngre. Ca 3 månader är han nu.
Det är så roligt att de kommer så bra övernes. De sitter ihop från att de träffas, tills det att de skiljs åt. De busar non stop.
Imorgon är det onsdag och dags för 3:e träffen. Vi tänkte gå på stan, då jag vill kolla ut saker som jag ska önska mig då jag fyller år snart. Väldigt snart...
Här är bilder på Hiro & Dante ihop. De busade från kl 13:00 till 16:30. Då var det sovstund i en kvart. Sen lekte de ännu mer.
De leker typ samma lek heeeeeela tiden. Tror det är brottning...
Sov så gott mina små troll
Ni sluter era ögon
Suckar en suck
Bröstkorgen rör sig
Det piper nån enstaka gång från en söt liten nos
Vi sitter bredvid
Vi ler
Vi älskar er

4 kommentarer:

  1. gud så sööta jag dör!!!

    SvaraRadera
  2. Så gullie hunder <3
    Hei gå inn på bloggen min da vell?
    Tror du vil like den!

    SvaraRadera
  3. Så underbara små lurvtussar!! :)
    Härligt när man hittar kompisar i samma ras. :)

    SvaraRadera
  4. Så himla gulligt :)
    Hoppas att din sjukdom kommer bli bättre. Lider med dig :(

    SvaraRadera