lördag 29 januari 2011

Utgång igår


Jag och syster på väg he till Josefine.

Finaste flickorna.

Maira försöker få till värsta bilden men det är bara hon som gör värsta posen.

Krogen. Sen har vi Johan- och Marlene-bilden som har blivit ett måste varje gång jag går ut. Johan är en gammal dagiskompis till mig. Traditionen att alltid ta en bild började i somras 2010.

Fuck me i´m famous. Moget ocg roligt;)Haha. Rebecca, Musse, jag och Maira.



Leo från Paradise Hotel. Sen två punkare med 80- och 70tals-stil.
.
Kl 12 hade jag ont i fötterna och gick hem. På vägen hem hittade jag en tjej som mådde dåligt. KARMA Marlene!! Jag höll hennes hår och hjälpte henne spy ut all strawberry decory. Sen in på ett uteställe, toan, spy mer, hålla upp håret. Till baren, vatten efter vatten. Sen kom hennes killkopmis.
-Är du här? Mår du dåligt? Ska vi hem?
Han tog henne och gick. Inte ens ett tack. Karma för mig i alla fall. En stjärna i himlen!

1 kommentar: