måndag 17 januari 2011

Tur att jag är tramsig & flamsig då.

Såg ni på KONFERENSRESAN som visades på kanal 5 kl 20:00 idag?

Från kanal5.se:
Sex utbrända personliga assistenter från Östersund åker till Stockholm på konferens för att ha workshop om utbrändhet. Väl framme visar de sig inte så intresserade av vad gruppledaren har att säga. Iställt blir det mycket fnitter:- Vi är ett väldigt flamsigt gäng, så det vart ju kanske lite oseriöst, berättar Towa för tv-teamet.


Towa Lindberg och Sara var spralliga och gjorde allt som gick att göra roligt på resan, just roligt

Hur tråkig var inte Emma Lindberg. Hon klagade på allt, tyckte allt var tråkigt och gjorde allt för att få med sig, vem som helst, att ogilla Towa och Sara.
Se kvällens avsnitt här.

Gabriel och jag hade värsta långa samtalet efter programmet. Hellre tramsig & flamsig än så där dötrist.
.
Haha. Lillasyster Rebecca ska ju med till Gran Canaria om tre veckor (som inte är om tre veckor utan om sex veckor). Jag och Rebecca efter 20:00 = fnitter. STACKARS ARMA GABRIEL!
Idag sjöng vi kristna visor för Gabriel. Vi har så fin ton ihop när vi sjunger Rebecca och jag. På söndag ska syster följa med mig till kyrkan. Eller om det blir redan på torsdag...

6 kommentarer:

  1. Mycket hellre lite sprallig och glad en tråkig och negativ hela tiden..

    Varför trodde hon att de skulle baka cupcakes?

    SvaraRadera
  2. hahahahaha. Jag vet inte. Nu när du säger det så minns jag att hon sa faktiskt så. hahahahahahaha.
    Jag trodde vi skulle baka cupcakes men det gjorde vi inte så nu är allt skittråkigt. Hahahaha.

    SvaraRadera
  3. å vart har du köpt kandelabern som står på bordet?? letar efter en sån... :)

    SvaraRadera
  4. Kandelabern är från MIO mäbler tror jag. Fick den i julklapp av Gabriels systers svärföräldrar.

    SvaraRadera
  5. Haha! Jag vet precis hur det låter när ni sjunger ihop! Haha! :D

    SvaraRadera