måndag 24 januari 2011

Fotograferingen igår. Bakom kulisserna


Fotograferingen igår gick bra. Vi fotade i en stor lägenhet som låg vid vattnet. Bilderna är till för inbjudningarna till min och min systers födelsedagsfest som äger rum om två veckor. Jag fyller 25 år!!!!
I bilen på väg till fotograferingen stiker jag in handen innanför jackan:
-Neeeeeej! Jag har ingen BH på mig! Jag har glömt att sätta på mig BH. Och jag har inget linne under. Vad gör vi nu?
- Ska vi vända bilden?
-Nej nej, Vi löser det på plats. Kruxet är att klänningarna jag har med mig är antingen vita eller genomskinliga.
.
Vi löste problemet på plats. Fotografen hade ett linne som var kvarglömt av nån tjej. Tack du tjej som glömt det. Du räddade fotograferingen. Hoppas jag inte töjde ut linnet för mycket. Vi fick vara två stycken för att dra på mig det.

Jag och fotografen André.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar