fredag 14 januari 2011

Underbart mellan pappa och dotter. De har sången gemensamt

Såg på min väns blogg att hon lagt upp ett klipp. Var tvungen att lägga ut det jag med. Så underbart bra.

För flera klipp. KLicka här.
Fakta om Jorge, Alexa and Eliana från San Diego, California
(text tagen från deras youtubekanal)
I'm just a father of two working my way through college. However,I work very closely as a team with the mother of my children. We're not together, but she has worked equally as hard as i have. She contributes just like I do to the positive welfare of both our children. Yet In this space of Youtube-ness, it's just me and my two daughters Alexa and Eliana. Good times, just plain good times.
(The text on this YouTube Channel, including but not limited to the phrase "One day I'm gonna whistle," is copyrighted by Jorge Narvaez, 2011. All rights reserved)

5 kommentarer:

  1. skulle du inte kunna ha frågestund i bloggen snart?

    SvaraRadera
  2. Frågestund. Allt som alla undrar frågar folk allt eftersom och jag svarar på allt jag känner att jag kan svara på. Är det något speciellt du undrar över?

    SvaraRadera
  3. tänkte bara att det skulle vara kul att veta mer om dig eftersom jag nyss börjat läsa din blogg!

    SvaraRadera
  4. Kan prata engelska när hon är så liten! :o

    SvaraRadera