torsdag 29 augusti 2013

Paddla kajak

Det var prova-på-kväll på kajakklubben. Sanna och jag skulle paddla, men jag hade precis tagit sprutor i armen och hade ont. Kom på samma dag att jag inte kunde paddla med henne. Min axel skulle aldrig klara av det. Gabriel fick hoppa in. Antonio var hos mormor under tiden.  Jag körde dit. Gabbe satt fram och Sanna bak. I bilen lyssnade vi på Numera!  - “Varför Gör Du Det Med Honom”.

Jag var ju med i början när vi letade vart det var. När vi väntade på våran tur och när Gabriel och Sanna fick prova ut varsin kajak. Sen när de paddlade ut gick jag längs kanten och sen gick jag och satte mig på en brygga och tittade på. Det var så fint med allt glitter på vattnet. Varmt och skönt var det. Vi hade tur med vädret.

2 kommentarer:

  1. kan du inte göra sminkvideos ?, snälla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har massa videos på datorn. På mig och på Antonio. Har bara aldrig tid till att klippa ihop dem vilket är så synd. Min dator klarar inte av sånna program så jag måste istället sätta på Gabbes dator och föra över snuttarna där osv. Det händer bara aldrig att det blir av=(

      Men jag har din önskan i mitt huvud=)

      Radera