tisdag 6 augusti 2013

Slipa dörr

Har slipat den här dörren i flera dagar nu. Tar evigheter att göra detta för hand. Men skönt att lite blir av i alla fall. Även idag fick jag en area slipad. Antonio ville hjälpa till. Slippappret mot sig och klossen mot dörren, men annars var det helt rätt. Han har ju sett hur jag gör när jag har stått och suttit där. Tänkte skruva loss handtag m.m på fredag och slipa där då. Sen när jag väl har börjat måla kommer det ta två dagar max. Sen är det äntligen klart. Projekt dörren som kostade 1000 kr och tog över en vecka. Haha.

3 kommentarer:

  1. ååh hittade din blogg n u av en slump och nu måste jag bara börja följa dig kände jag. dessutom måste jag säga att vad vacker du är!

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag har läst din blogg ett tag, mest för att jag älskar pomeranians och Hiro är ju för söt. Nu börjar det bli dags för mig att kanske skaffa mig en egen liten kompis efter åratal av funderande. Jag undrar vilken kennel Hiro kommer ifrån :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hiro kommer från Noble Art. Mer inforation om uppfödaren finns på
      pomeranianklubben.se

      http://www.pomeranianklubben.se/empty_14.html

      Har du önskat dig en pomme i flera år? Önskar dig lycka till om du bestämmer dig för att skaffa dig en.

      Radera