tisdag 27 augusti 2013

Snart mår jag bra igen

Jag är inte nå bättre idag. Har ont i halsen, trött och mycket orkeslös. Är sjuk nu igen. Antonio däremot är frisk och befinner sig på förskolan igen.

Jag har ju varit trött större delen av sommaren pga smärtan i nacke, axel och arm. Det var semestertider så när jag väl ringde till sjukhuset var läkaren på semester.  Igår var han tillbaka så jag var upp till Smärtlkiniken och fick sprutor. Då får jag ont i armen för den blir slö. Måste vara försiktig. Kan inte använda armen alls. Var svårt att ta hand om Antonio på kvällen.( På dagen hade vi varit hos min mamma).  Idag har jag jätteont på ovansidan av handen. Tror bara jag måste vila armen mer. Två dagar brukar det ta.

Men jag vet att jag kommer må så bra sen. Huvudvärken försvinner, smärtan försvinner och illamåendet försvinner. Jag blir stark och pigg.  Ja, bara jag blir frisk från viruset också.

1 kommentar:

  1. Jag tycker du borde kolla in det här mot din smärta :)

    http://www.magnethealth.se/magnetdyna-med-fir-p-31-c-109.aspx

    SvaraRadera