torsdag 8 augusti 2013

Summer night in Sweden

Här är fler somriga bilder från när vi var och badade igår kväll. Är skönt att bada på kvällen då det inte är lika mycket folk som på dagen. Är ju mitt i veckan nu, så ännu mindre. Värre på helgerna.

Blir inget kvällsbad idag. Jobbar sent. Men efter idag ska jag ta tillvara på dagarna med mina käraste. Är ledig i 2 veckor fram till skolan börjar. Vi kan kalla det semester för någon sån har jag inte haft. Så när jag slutar vid 21 ikväll börjar min semester. Ska göra ett schema på allt jag ska/vill göra på min semester, så det inte blir till att sitta hemma och försöka komma på nåt att göra.


1 kommentar:

  1. Hej! Älskar din blogg!
    Jag är en tjej på 21 år som fick min dotter för 2 månader sedan. Min mage under graviditeten var typ lika stor som din. Från 70 gick jag upp till 93, alltså 23 kilo mer än innan jag blev gravid. Under mim graviditet tänkte jag inte på vad jag åt,vräkte i mig allt jag kunde för det mesta godsaker och snabbmat,och sist men inte minst smörjande jag aldrig magen med något,kanske därför hela min mage ser sprucken ut utav bristningar. Jag mår så dåligt när jag ser magen i spegeln,speciellt för att jag ändå är bara 21 ,vågar inte ens ta på mig bikini magen hänger ner för troskanten typ 1 cm och som sagt man ser inte " normala" huden på magen den är helt full med bristningar.
    Min fråga är: hur kom du fram till så fin resultat ?? Din mage ser helt fantastiskt ut som om du aldrig fött barn liksom. Ge mig tips? Är ingen tränings tjej direkt men kanske några metoder man kan hålla på ed hemma???

    Denlyckligatjejen.blogg.se

    SvaraRadera