måndag 12 augusti 2013

Me and my cousin at sunset

Jag har skrivit om att min kusin, som numera bor I Canada, har kommit hem till Sverige för en stund.

För någon dag sedan mötte jag och Antonio upp henne på våran promenad. (Vi är mycket ute och går utan vagn). Hon följde med upp och vi lekte i Antonios nya tält, som jag för övrigt inte har fotat och visat). Antonio ville att kusin Erika skulle sitta i tältet med honom. Själv fick jag sitta utanför.

Sen åkte jag och Erika till vattnet och gick på stranden i solnedgången. Det var så lugnt och fint. På tillbakavägen stannade vi i en lekpark och la oss i en sån där stor gunga på gungställning kallad fågelbogunga / kompisgunga – Swing. (Har googlat upp det). Där låg vi och tittade på molnen, skrattade och kisade mot solen.




 

1 kommentar:

  1. ååå jag älskar din tröja. varifrån? fina bilder! ser superhärligt ut! kramar

    SvaraRadera