onsdag 28 augusti 2013

Party outfit



I lördags var det middag och förfest hos Sanna. Jag var sen så för mig blev det bara förfest.

Skulle äta och vila magen. Packa och lämna Antonio hos mormor. Sånt tar tid vettni. Sen hem och tvätta av sminket och börja fixa mig. Hår, kläder och make.

Jag trodde jag var jättesen när jag kom hem till Sanna, men när jag kom hade de precis börjat sminka sig. Så jag fick hjälpa till att sminka och fixa hår på tjejerna.

Jag tycker det är roligt att sminka folk som inte är vana att ha så mycket smink. Inte ens vid utgång. Så känner de knappt igen sig själva i spegeln och ba: shit, är det jag? Say Whaaaat!? Haha

4 kommentarer:

  1. Varför tar aldrig din sambo hand om ert barn när du ska göra saker eller varit sjuk?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna: Han skulle också ut... Han var först, sen blev jag bortbjuden. Han vabbar idag och imorgon för förskolan tyckte Antonio värkande förkyld.

      Radera
  2. Vacker som en dag! Du borde ta mera modelluppdrag, passar perfekt i 60-talslooken!

    SvaraRadera