söndag 1 september 2013

Fågelskådning inställt. Färgar håret istället

Egentligen skulle jag varit på fågelskådning nu, men det blev tyvärr inställt. Kanske gör jag en utflykt med Antonio senare. Har så himla mycket matsäck. Sitter just nu och äter mackorna jag gjort till frukost. Passar på att färga håret också. Tyckte jag gjorde det nyss men det växer så fort. Undra om jag färgar det var tredje vecka?

Igår var vi på Erikslund shopping center. Letade efter en väska till skolan då in gick sönder i torsdags. Tiden var tajt så vi han inte riktigt leta. Blev en tröja, en klänning och hårfärg istället.

Har jag berättat för er att jag hittade mitt löshår som jag köpte i december. Det som försvann spårlöst efter att jag sytt det och sytt fast clips. Det låg under en byrå. Hade nog ramlat ner bakom eller åkt ut bakom lådan. Det är ju fel färg på håret, men har nu färgat en slinga med samma färg som jag sitter med i håret just nu. Få se om det blir samma.

Just ja, igår på ESC köpte jag även ett balsam. Kerastase nutritive masquintense. Ska tvätta håret med balsamat nu efter jag färgat håret. Har tidigare använd Garnier Fructis Multi repair 3, gul burk.  Jättestor skillnad i pris så nu hoppas jag på underverk.  Haha.
Här är en bild på produkterna jag har till håret just nu. Shampoo är olika. Just nu står det en flaska head and shoulders i duschen. Dock säger jag Clearasil. Måste ha hetat så förut. Haha.

2 kommentarer:

  1. Du får berätta sen om balsamet var bra. Jag var också på Erikslund igår och handlade lite.
    Ha en bra dag
    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera