torsdag 5 september 2013

Vill plugga mera/dag

Nu har skolan kommit igång. Vill så gärna sätta mig ned vid datorn och hålla på med mina bilder och skriva en massa kul. Timmarna dagtid räcker så klart inte till. När Antonio kommer hem kan jag inte ha böckerna liggandes öppna. Går inte att läsa. Så man blir väldigt begränsad att kunna plugga. Om 30 minuter ska vi gå och sova i sängen, så jag har lagt ner för idag nu.

Fortsätter imorgon.

Har än så länge bara läst kemi. Matten börjar på måndag. Fasliga, läskiga matten.

Kemin förstår jag. Går bara snabbt fram så det blir att läsa och skriva anteckningar. Önskar dock att jag kunde plugga er hemma. Även på kvällstid så att säga…

1 kommentar:

  1. Chemistry yhhh. One of my worst subjects when I went to school. Definitely I prefer English :)

    SvaraRadera