måndag 9 september 2013

Mer bilder från din vardag tack

Jag frågade för ett tag sedan om ni ville läsa mer eller mindre om något. Mer om min vardag var en önskan. Om när jag pysslar och donar. Mina projekt. När jag går på stan, hämtar ut ett paket från posten. Vad som liksom. Just nu är min vardag med näsan i böckerna typ.

 
Tack fina mamma för stiftpennan, radergummit, linjalen och gradskivan. (och de extra stiften till pennan). Har nu skaffat mig ett pennskrin jag hittade hemma. Ett rosa pennskrin med manga på. =)


8 kommentarer:

  1. Du är så jävla vacker ;)
    kan du inte lägga upp en ploppis på din blogg om du har några kläder o sälja, rensa gadroben lite haha när du har tid kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hejsan sötnos , har en nystartad webbutik , du kan är nyfiken och intresserad besök gärna www.jkzfashion.se -
    Varorna vi har är helt unika och prisvärda.

    Jag själva ägaren bloggar med kommande tävlingar och saker som kommer in på webbshopen och allt annat.

    ha en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  3. Hej, jag skulle verkligen behöva hjälp med en sak. Läste du kan se vem som läser din blogg. Jag har vid många tillfällen fått höra en massa dumma mail till folk om mig, som inte alls stämmer. Nu är det så att person i fråga skickar mailen anonym till b.l.a
    min chef. Jag skulle behöva få reda på exakt vem som besökt min blogg dom senaste 4 dagarna. Går det att se? Jag måste få ett stopp på dessa dumheter. Person kommenterar aldrig min blogg, om han/hon hade gjort det hade jag ju kunnat kolla upp ipnr.

    Hoppas verkligen du kan hjälpa mig, vet inte annars vem jag ska fråga.

    Med vänliga hälsningar Jenny
    jenwouh.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt är bra med er! / Elle

    SvaraRadera
  5. Vart har du tagit vägen? :( Saknar dina blogginlägg! Hoppas allt är bra med er bara. Kram en trogen läsare

    SvaraRadera
  6. Krya på dig!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Jag saknar dina uppdateringar! Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  8. saknar dina inlägg. jag hoppas att du mår bra!

    SvaraRadera