fredag 6 september 2013

Stackars barn

Känner att jag spenderar för lite tid med mitt barn=(  Är ju så van att åka på en massa utflykter och umgås massa med Antonio. Nu går han längre på förskolan, eller så lämnar jag honom till min mamma efter förskolan, alternativt mamma hämtar honom där. Allt för att jag ska hinna plugga. När han kommer hem tar jag bort böckerna men kanske skriver ut material, läser i nån bok eller bilaga. (i tisdags skrev jag ut saker i 2 timmar!) Går i alla fall inte att sitta med allt framme. Sen äter vi, tvättar händerna, varvar ner, går till sängen. Jag är så sjukt osocial!!!

Kanske vänjer mig. Men allt känns så kaotiskt och rörigt just nu. Jag går inte upp kl 07:00 och pluggar utan då går jag upp, fixar mig, väcker Antonio, klär honom, sen tar vi oss till förskolan, sen ska jag till skolan. Hunden ska ut också! När jag kommer hem vid 12 eller 13 ska hunden ut och magen ska ha energi. Sen hinner jag läsa till 17:30.

Vill någon gissa hur det ser ut? Hur mycket tvätt som ligger m.m. Jag skiter i det för första gången.  Jag råplockar innan läggdags och även på morgonen innan dagis.
Kan man lägga till 3 timmar på dygnet? Va? Någon?

3 kommentarer:

  1. Åter igen, din sambo verkar inte hjälpa till särskilt mycket. ..

    SvaraRadera
  2. lägger man till timmar planerar man bara in en massa iaf så de spelar ingen roll=)

    SvaraRadera
  3. Undrar också, ni är väl två? Vad gör din sambo?

    SvaraRadera