söndag 1 september 2013

Vart köper jag en slinga rosa löshår?


Har varit på stan idag. Själv. Skulle leta skolväska och en jacka. Kom hem med en hårblekning (ska göra slingor i bakhuvudet). Hittar ingen jacka. Ger upp nu. Kör tröja, och sen går jag över till höstjacka direkt. Behöver ingen mellanjacka. Nåt man har nu.

Skolväska hittade jag inte heller. Sen var många småbutiker stängda för det är söndag.
Letade efter ett halsband. En tjock silverfärgad kedja. Hittade inget på guldfynd. Var in på andra diverse guldhandlare. Hittade en stor keja för 600 kr. Ska tänka på saken. På Gina tricot har de sånna halsband jag vill ha, men just den kedjan jag tittade på såg så plastig ut. För övrigt såg jag massa fina halsband men inget jag lägger pengar på i nuläget.

Sen letar jag efter hårslingor, färgade, av riktigt hår. Inge plasthår. Vill ha två turkosa, en blå och två rosa slingor. Typ. Inte så noga. Har googlat hela kvällen igår, men hittar inget. Hittar bara plasthår. Det kan vara nån microring, clip on, eller nail hair, bara det är en färgad slinga av riktigt hår.

Hjälp mig snälla. Vart kan man beställa sånt. Färgade hårslingor?

5 kommentarer:

  1. vad använder du för läppstift ?snälla svara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Make up store, maria montazami och maria montazami pink

      Radera
  2. Happy hair har färgat äkta hår.... Har både rosa, lila, och blå i clip on set.... www.happyhair.se, gå in under fliken " äkta hår" så hittar du det på första sidan. Med vänlig hälsning, T

    SvaraRadera
  3. Rapunzelofsweden säljer nailhår i olika färger. Även harbutik.se :) kram!

    SvaraRadera
  4. glitter har slingor i rosa! :)

    SvaraRadera