söndag 1 september 2013

Kräftskiva


Här är bilder ifrån när vi var på kräftskiva igår. Jag åt inte så mycket kräftor. För det första är det så drygt att skala, för det andra fick jag upp skal under nageln när jag skalade, så det kom lite blod. Satan va ont det gjorde!

Antonio stod för all underhållning. Han fick applåder och glada rop. Älskade ungen min.

 
Sen har jag bilder jag tänkte lägga ut men ångrade mig. Har bild på när Antonio får utbrott och gråter. Har bild på när Gabbe gör läskiga ljud och kör upp en kräfta mot Antonios ansikte och just i det ögonblicket får ungen säkert men för livet.

Antonio åt inga kräftor… Han åt macka, paj och kex. So jag då. Åt mig mätt på mackor, sallad och paj.

1 kommentar:

  1. efter graviditet o fl så har mitt hår blivit ÄNNU tunnare, har tappat MASSOR och de ser förjävligt ut rent ut sagt. Slitet också trots att jag klippt mig. Som sagt, hemskt. Snälla ge mig tips på bra inpackning osv, bra produkter. Du har så himla fint hår! Hur ofta tvättar du håret?

    SvaraRadera