onsdag 4 september 2013

Dagens to do

Idag ska jag egentligen plugga men fick en akuttid till sjukhuset då jag har så ont så jag mår dåligt hela tiden. Ögat hänger, armen domnar, och smärtan ligger i hela ansiktshalvan. Migrän och huvudvärk dygnet om. Ska i lugn och ro efter att jag lämnat Antonio på förskolan, klämma på mig själv och göra kryss där jag har ont.

 

Sen ska jag plugga när jag kommer hem. Kl 14:00 hämtar jag Antonio från förskolan, lämnar honom hos min mamma och pluggar ytligare två timmar när jag kommer hem.

2 kommentarer:

  1. hej. prova att sluta färga håret, innehåller ju väldigt starka ämnen (kemikalier) som kan påverka kroppen negativt.. långsökt kanske, men värt ett försök. krya på dig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en diagnos på vad som är fel och får behandling för det. Har givetvis inget med håret att göra...

      Radera