söndag 21 april 2013

Till mig själv


 Handlat lite förnödenheter på Kicks i Punkt här i Västerås. Jag handlar som sagt alltid på Kicks. Är medlem där. Får ju poäng på allt jag handlar. Sen får jag rabatter hem i brevlådan och ibland pengar tillbaka i form av värdecheckar. Ibland får man fina prover med sig när man handlar. Jag är guldmedlem.

All kosmetika och hudvård handlar jag på Kicks, hinner bara inte fota allt eftersom och visa. Men här är mumsiga bilder på olika produkter.



”Måste” ha hemma
Försöker alltid att ha hårfärg hemma. För när utväxten blir för lång och jag inte trivs så spelar det ingen roll och jag tvättar håret och stylar det. Håret måste färgas pronto. Då är det bra att ha hemma i skåpet.

En annan sak jag måste ha är clinique, take the day off makeup remover. Inget annat sminkborttagningsmedel fungerar lika bra på mig som denna.

 
Finns det någon produkt i erat badrumskåp, kille som tjej, som ni måste ha? Om den tar slut får ni problem? Tipsa mig gärna. Sen kan allt gå i perioder, ett tag måste man ha den där handkrämen, en annan period måste man ha ett speciellt lypsyl. Men en produkt ni gärna ser till finns hemma i dagsläget.

6 kommentarer:

  1. Hej! Du är så vacker!! När du färgar håret /utväxten, fuktar du det innan eller du gör det i torrt? Hur länge låter du det sitta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har torrt hår. Det står i anvisningarna. Det tar ju ett tag att färga allt men när jag är helt klar sitter jag 50 minuter. Det är en tid jag har testa mig fram till. Jag räknar alltså inte med tiden jag har färger i håret medans jag färgar, utan 50 minuter från och med att jag är klar och lämnar badrumsspegeln.

      Radera
  2. Jag tycker det är konstigt att du kan handla skönhetsprodukter för hundratals/tusentals kronor, men inte har "råd" att köpa nytt till Antonio. Sen är det inget fel med begagnat alls, men du säger att du inte har pengar till nytt, men pengar till skönhet och utseende verkar du iaf ha.

    SvaraRadera
  3. Har en del favoriter jag ALLTID måste ha, tar de slut blir det panik, ha ha....
    Clinique facial soap och clarifying lotion, Clinique löspuder, MAC studio fix foundation, MAC studio finish concealer och Carmex läppbalsam!

    Härligt att se att du inte glömmer dig själv för att du har småbarn utan tar hand om dig själv OXÅ. Tror att det är viktigt för allmänt välbefinnande som gör att man mår bättre och därmed blir en ännu bättre mamma vilket du verkligen verkar vara!

    SvaraRadera
  4. Anonym, du skrev precis vad jag också tänkte!

    SvaraRadera
  5. Hej Marlene:)
    Villken vacker och fin blogg.
    Är glad jag hittade din blogg.
    Du inspirerar verkligen människor:)<3

    SvaraRadera