lördag 20 april 2013

Mamman leker på buslandet

I måndags, innan jag blev så dålig, så åkte jag iväg efter dagis med Antonio och syster till ett lekland.  Jag var väldigt hängig den dagen men lite orkade jag med i alla fall. (Tur att syster var med och lekte med Antonio).

Då Antonio hellre sprang och letade bollar under sofforna så försökte jag visa honom hur kul man kunde ha på de olika stationerna.

Det var en vardag, måndag eftermiddag. Kl var 14:20 när vi kom det. 4 st bilar stod på parkeringen, 4 familjer befann sig inne på leklandet. Väldigt lugnt med andra ord. Perfekt tid och dag om man har mindre barn. Asså yngre barn, inte färre barn. ;)

 Syster och Antonio på parkeringen.
 Jag i bollhavet.
 Syster lockar Antonio att krypa upp på den gigantiska kudden.
 Antonio är så smart. Han förstår så mycket mman visar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar