tisdag 16 april 2013

Gissa vad jag ska göra


Igår var jag ute och letade efter tre st kullerstenar. Det är så mycket byggen här runt om så man kan hitta kullersten i stenhögarna. Jag valde noggrant ut tre stycken. Väl hemma igen diskade jag dem med vanligt diskmedel och diskborste. Sen fick de stå och torka i diskstället.

Jag har tagit fram målarlådan. Egentligen behöver jag bättre färg än Barnens-IKEA-färg men jag har inga bättre hemma.

Det jag ska göra har jag kommit på helt själv, inte fått inspiration från någonstans. Hoppas det går bra.

Någon som kan gissa vad jag ska göra? Eller vad jag ska ha det till. Vart jag ska ha det?


11 kommentarer:

  1. Dörrklossar? :-D

    SvaraRadera
  2. Prylnadstärningar kanske? :)

    SvaraRadera
  3. Måla dem vita eller i nån färg och skriva G, A och M på :)

    SvaraRadera
  4. Tärningar var min tanke också :)

    SvaraRadera
  5. Du vet att det är olagligt att ta gatstenar?

    SvaraRadera
  6. Haha anonym you freak! Du ser att hon inte gör nån skada! Hon tog stenar där de ändå inte gjorde nån nytta! Ska du polisanmäla henne haha! Och du vackra Marlene, du verkar vara en samlare. Att du samlar på dig en massa skit på varenda loppmarknad är inte normalt, men ändå ok. Men när du börjar ta hem sten haha då har det gått för långt :) just sayin'

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker inte det är skit. Jag kanske inte har råd att köpa allt nytt utan tycker det är fantastisk att man kan köpa begagnat. Att sen kalla det skit för det är begagnat tycker jag är vridet.

      Radera
  7. Ska bli spännande att se vad du ska hitta på! Blir säkert jättefint. Har ni förresten tankar på att flytta till hus nu när A börjar bli större, eller trivs ni i lägenhet?/Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carin om hus: Det är mycket jobb med ett hus. Får se om några år hur jag känner.

      Radera
  8. Hälsa på i min blogg för bloppis! Massa fina prylar till riktigt grymma priser!
    Nytt och begagnat! :)

    SvaraRadera
  9. Dörrstopp, tärningar och bokstavs-stenar. Va bra ni är på att gissa!! Helt otroliga! Svaret var ju typ omöjligt att komma på, men ändå var ni så nära.

    SvaraRadera