lördag 6 april 2013

Kroppen läker på flera sätt


Jag har varit sjukskriven nu. Sen blev jag matförgiftad och tillbringade en morgon på toaletten. Dagen efter var jag yr och skakis. Men nu mår jag bättre. Har återhämtat mig efter operationen. Inte lika hängig, yr och trött. Kan gå små sträckor utan problem.

Idag är första dagen på länge vi varit ute och gjort något. Första gången på länge jag haft ork till det.

Jobbare vidare på nya bloggdesignen. Lite småsaker kvar. Adam skall fixa massa koder när han får tid. Till dess är det som det ser ut nu.

Hoppas att jag kommer må lika bra imorgon och nästa vecka som jag mått idag. Hoppas komma igång med bloggen igen. Tror det har varit så mycket så  kroppen har inte orkat. Har ju varit sjuk varje helg på sista tiden. Men nu när jag vilat och börja bli pigg igen märker jag andra saker som läker på mig. Tex har jag varit beroende av nässpray sen jag var gravid. Går inte att sluta. Vaknar mitt i natten och är helt täppt. Använder även på dagarna.
 
Nu under två veckor bara försvann det. Inte använt ett enda sprut på 4 dagar. Är jätteglad över detta!

Vi snackar ett beroende på ca två år som bara försvann. Blir inte täppt på nätterna längre. Är som om kroppen har passat på att läka detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar