söndag 7 april 2013

Jätteloppis i Västerås

Idag ska jag på loppis kl 10:00


Västerås ABB Arena Syd

Vad kan vara bättre en söndag än att gå på jätteloppis med 336 bord? VSK Bandy och Västerås Stadsmission arrangerar ett loppis för alla.

Jag är ute efter tyger, leksaker, trehjuling, regnjacka, kanske en barnvagn, dyra glas 6 st. Nån tröja till mig, tingeltangel och att bara få gå och titta.

Jag ska dit själv. Ska gå och titta runt runt runt.

Ska någon mer än jag dit??

Tänk på att parkeringen kanske kostar.  Kan vara bra att ha lösa pengar i bilen.

1 kommentar:

  1. Åh låter som en kanon söndag, jag skulle så gärna vilja dit jag med, men här ska vi trädgårds planera, för det är mycket jobb som ligger framför oss framöver eftersom att vi grävt upp runt hela huset.
    Ha det kanon bra på loppisen.
    Kul att läsa att det blir bättre och bättre efter din operation
    Kram Linda

    SvaraRadera