fredag 2 december 2011

Mina tavlor från babywall kom idag

I veckan fick jag två tavelhyllor uppborrade ovanför min ommålade byrå. Det ska stå en barnsäng bredvid där, så hyllorna är bra att ha saker ståendes på. Kräm, talk, olja, vad vet jag. Tar det som det kommer. Ville ha en tavla vid barnsängen som var till bebisen, och det var så jag hittade sidan babywall.se. Där kan man välja bland olika motiv där barnets namn finns med i bilden. Jag valde en jättefin text i lite shabby chic stil, som passar in utmärkt i vardagsrummet. Se så fint det blev.
Ramarna är köpta på IKEA för 99 kr st.
Hyllorna är de korta på 60 cm och kostar 35 kr /st från IKEA.

Det andra motivet är en liten pojke som ristat in sitt namn + mamma & pappa, i ett träd. Den tavlan står i lilla rummet på hyllan där jag har mina parfymer, krämer och vardagssmink. Hur söt är onte detta motiv då?

Vill du också ha en tavla med ditt barns namn på. Så här gör du:
1. Du gör din beställning på Babywall. 2. Du får en digital version för godkännande. 3. Affischen digitaltrycks. 4. Inom tre dagar efter godkänd affisch kommer leveransen. 5. Förgyll barnkammaren.

Ni får acceptera att jag cencurerat namnet. Vi vill gärna ha det får oss själva tills han ligger i våra famnar.

1 kommentar: