fredag 9 december 2011

Ännu mer gåvor till Lilla A

Vi tackar för alla fina gåvor som bara ”ramlar” in till våran lilla bebis (som ligger i min mage). Gabriel och jag blir så otroligt glada. Tänk att så många vänner och bekanta tänker på oss och vill visa att de är glada för våran skull.

Denna gång fick vi väldigt oväntat besök av ett par som heter Ivan och Hanna. De kom förbi för att lämna ett paket innehållandes en body och två par strumpor från märket Newbie som finns på Kapphal. Newbie är ett märke med som Gabbe och jag har som favorit. Så fina neutrala färger. På hemsidan visas bara ett fåtal plagg men i affären finns desto mer.
Paketet innehöll även ett litet får som Hiro har gått och blivit kär i. Så fort han ser det blir han som tokig. Det har liksom blivit en grej. Hahah. Idag när jag skulle fota fåret så satt bredvid och så lite i taget, mycket sakta, smög han sig fram och tog fåret i sin fan och slickade lite på det, nosade samtidigt som han kramade om det med tassen. Tog ifrån honom den lite försiktigt. Nu sitter fåret på en hylla istället, och Hiro har säkert glömt honom för tillfället. Han har ju sin nalle som han älskar över allt annat. Hans nalle som är som hans flickvän. ;)

2 kommentarer:

  1. Men det var något nytt för mig. Jag har aldrig hört talas om att folk ger presenter innan barnet är kommit. Här hos oss kommer alla med paket och vill hälsa på så fort man kommit innanför dörren från förlossningen. Va olika det kan vara :)

    SvaraRadera
  2. Jag undrar vad "A" kommer att heta...
    En vild gissning: Antonio! :D

    SvaraRadera