söndag 18 december 2011

Igår var det 7 dagar kvar och vi var på julmat med våra vänner

Igår var det 7 dagar kvar till beräknad förlossning. Gabriel och jag lämnade Hiro hos min underbara mamma och åkte därefter på julmat & julfika med alla våra vänner. Vi var hur många som helst i en villa. Hur många ungar som helst som sprang omkring. Bästa var när tjejerna skulle känna på min mage. Tänk er en 2:åring känna på magen och förstår att det ligger en bebis där i. Jag frågade flickorna om de ville smörja magen med kräm för jag var torr. De tyckte det var roligt och en tjej på 6 år smörjde länge. Både mage armar, händer och rygg. Kan ha hänt och jag somnade.
Här är gårdagens outfit:
 Gravid i vecka 38+6

8 kommentarer:

  1. Jag blir så imponerad av hur du orkar göra så mycket och klä dig fint och sminka och fixa dig när du är så långt gången. Bra jobbat! :)

    SvaraRadera
  2. Oj! Såg att du hade den där klänningen på dej på en av de bilder i högra spalten. Snacka om att den passade bättre på en stor, fin gravidmage:) Tänk att det kan va så vackert med en stor mage om man är gravid, men inte alls utifall den stora magen är av fett haha:P

    SvaraRadera
  3. Du måste vara den snyggaste och piffigaste av de gravida i Västerås :P

    SvaraRadera
  4. Nu var det länge sen du uppdaterade... bebis?! ;)

    SvaraRadera
  5. Johanna. Hahahaha! Nej, hade besök igår. Nu ska jag till barnmorskan för sista gången=)

    SvaraRadera
  6. Den fina tunikan, vart är den köpt?

    SvaraRadera
  7. Det var förra året i en butik i sthlm. Tror den låg på drottinggatan. Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette.

    SvaraRadera
  8. JME: Titta här? hade för mig att jag bloggat om det förut. här har du bild och allt=)

    http://marlenezufic.blogspot.com/2011/03/till-dig-som-undrade-om-affaren-i-sthlm.html

    SvaraRadera