torsdag 29 december 2011

2 dagar efter förlossningen

Vi kom hem igår. Idag var det återbeök på "återbeöksBB" för att titta alla värden på Antonio.
Här är vi i väntrummet. Jag befann mig faktiskt mest ute på balkongen då jag får sådanna svettningsatacker så jag nästan svimmar. Hormoner pga aning;)
Hon som tog alla prover hette också Marlene. Hon svarade på alla frågor vi hade. Här tar hon stick i Antonios hand. Det han har i munnen är sockerlösning. Lite nam-nam så han fokuserar på annat än sprutan. 3 timmar tog återbesöket. Mycket av tiden gick åt till att ligga och amma. Den andra Marlene, inte jag själv asså, visade hur jag kunde göra. Jag ligger och ammar Antonio eftersom jag inte kan sitta ned.

1 kommentar:

  1. Men gud Marlene så fin han är! Du och Gabriel har verkligen gjort ett bra jobb :) Och så duktig du har varit med förlossningen och operation efteråt! Kramisar :)

    SvaraRadera