måndag 12 december 2011

Besök av lillasyster

Idag skulle jag och syster gå på museum men det var stängt. Istället låg vi skavfötters i lilla sängen och hade frågesport. Det var svåra frågor. Jag failade så hårt med 6 rätt av 40 frågor. Inte ens roligt att svara på de där frågorna.
Sen masserade jag lillasysters fötter, och hon smörjde in min mage, som jag ansåg sträckte sig på sidorna på mig, så hon fick smörja där med. Sen ansåg jag att hon inte kunde lämna en pytte-bit bakom mig, som då var ryggen, så hon fick smörja in den med. ;)


Mot eftermiddagen gjorde jag fetaste nachotallriken till henne och mig. Lillasyster åt så hon stönade för hon var så mätt, men fortsatte att äta. Det var ju så gott;)





Efter maten så kramades Hiro och lillasyster i soffan. Helt döda var de. Båda blundade till en stund. Tänk va mysig den där lilla hunden är. Som ett gossedjur som lever.

2 kommentarer:

  1. oki tack för tipset, ska nog kika in på myrorna och kika, brukar åka till rusta och kika, där kan man verkligen fynda =)

    Ja klart att granen ska upp tidigt, man vill väll hinna få julstämning, och förstår inte det där med att sätta upp den dagen innan jul, kan man lika gärna skita it. =) Kul att någon håller med en ;)

    Hoppas allt är bra.
    Hörde av PH-Josephine att hon var orolig att du hade fått din bebis när hon inte hade fått tag på dej =)

    /Bea

    SvaraRadera
  2. haha ja hon nämnde något sånt ja =))

    SvaraRadera