torsdag 22 december 2011

Här är en video på Hiro. Den handlar om hur söt han är.

Först ut visar han upp sitt nya trix ”gullig”. Han kan trixet bra nu, om han är lugn. Annars kan det bli som i klippet efter, han blir hysterisk över godiset och hoppar på mig. Han gör alla möjliga trix i hopp om att något ska vara rätt.
I klipp 3 så har han, helt på egen hand, krupit in under en filt. Han leker väl nåt? Sen kommer han inte ut för han står på filtkanten. Ser så kul ut när filten späns över hans lilla ansikte och man ser honom kämpa där under. Hahahaha

I sista klippet visar han tydligt att han är arg på den nya nallen i barnsängen och han vill ha nallen för att nosa på den. Han är så duktig på att visa vad han vill. Dumma mig som låtsades att jag inte förstod. Han gjorde allt för att visa mig vad han ville.

KLicka på 360p här ovanför och välj 720p HD för bästa kvallite.

7 kommentarer:

  1. hvor sødt! du er så dygtig med din dejlige pomeranian og hvor er du smuk <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. hahaha.. sååååååå himla gullig han är!! Underar hund!

    Har du tänkt på vilket coolt personnummer er lilla bäbis får om den råkar födas idag? 111222.

    Önskar dig all lycka, och GOD JUL!!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Lindha: hahahah, nej, hade inte alls tänk på det. men tänkte när det var 11-12-13, också coolt personnummer.
    Sen dem är är födda 08-08-08, 09-09-09 osv är också lite roligt.

    God Jul

    SvaraRadera
  5. Så söööt han är. Man smällter ju! Ni verkar ha kul ihop Du och Hiro. såååå finaa!! Lycka til med Bäbisen och God Jul

    SvaraRadera
  6. hahaha, så sjukt söt liten kille! Om det blir för mycket med hund och bebis samtidigt sen tar jag gärna över Hiro ;)

    SvaraRadera
  7. Aaalltsååååå vad söt!!!! Gulligaste jag sett!!

    SvaraRadera