tisdag 6 december 2011

Jag idag...18 dagar kvar till beräknad förlossning

   Blomstrande mamma
Då var det 18 dagar kvar då. Till bebisens beräknade ankomst. Min BB-outfit från H&M hade gott sönder. Både linne och byxa så det blev ner på stan för att byta. Byxorna är inte detsamma som de förra. Fast det är samma ordernummer på de nya, så känns det som en helt annan byxa. Måttligt onöjd är jag.

Efter stan blev det en tur till Erikslunds shoppingcenter. Hjälpte Gabriel med alla julklappar. Jag som är fröken ordning och reda själv, har gjort listor på vad alla önskar sig, priser och vilken affär varan finns i. Bara att shoppa och checka av=) (på vissa varor har jag klistrat in bilder så man vet exakt vad man letar efter)

Avslutade julhandlandet med tacosrestaurang.

Vi åkte hem och klädde på oss varmt, sen gick vi på långpromenad med Hiro som aldrig verkade tröttna på att gå.

3 kommentarer:

  1. Jo hihi, det finns ju ngt foto på mig, tror igår la jag upp ngt? Ska försöka fixa.. Barnen är jag lite försiktig med att lägga upp på om jag ska vara ärlig.. Det har sina orsaker. Dom två första barnen har jag med en man som jag gick ifrån efter 10 års förhållande.. För ca 4 år sedan. Då min son var bara 4 månader pga misshandel osv.. Så drf är jag lite försiktig, har ensamvårdnad om dom två äldsta som ska fylla 7 respektive 4 år.. Så pojken som heter Melvin tror då att hans pappa är min sambo Jhonnie pga det är ju endast han som funnits i Melvins liv.. O nu tkr jag det är otroligt fint att han HAR en pappa gestalt. Även Felicia tkr vi har en RIKTIG familj, och vill INTE träffa sin pappa faktiskt. Hon har haft valmöjligheten men vägrat varje gång.. Sen sa han upp kontakten m henne i december 2010..:( lång historia.. Men iaf, nu är vi lycklia och har även tvillingarna Jennifer och Emilia på snart 11 månader!:D Jag kan bjussa på ngt foto på mig hihi.. Facebook? där har jag på mina små guldägg! så har du iaf sett vilka det handlar om!:D Kramar till dig./Rosie

    SvaraRadera
  2. Jag är 29, ska fylla 30, 18 Mars:D hihi

    SvaraRadera
  3. Du är så otroligt söt.
    Jag har följde din blogg för ett tag sen. men slutade läsa bloggar helt ett tag för min dator pajja. Nu hittade jag hit igen och du och din vovve är fortfarande lika söta.
    Och du är höggravid oxå =) stort grattis. du kommer nog bli en underbar söt bull mamma =)

    keep up the good work.

    SvaraRadera