torsdag 18 oktober 2012

Vinnarna av en varsin dregglis är


Och vinnarna är (trumvirvel):

Blå: Moa som vann den blåa dregglisen till sin brorson som är beräknad att ploppa ut i december.

Snigel: Josephine Johansson som sjunger just Lilla Snigel för sin son. Sonen älskar sången så mycket att dreglet rinner. Då är ju dregglisen passande säg?

Gul: Melita som även hon har en son, Emin. Nu till hösten vill hon ha en gul dregglis som lyser upp i mörkret.

Uggla: Uggle-dregglisen vinner Bea till sin son Olle.

 

Bara killar vann denna gång. Har alla pojkar eller läser ni min blogg just för att jag också har en pojke?

Som vanligt tar jag slumpgeneratorn till min hjälp för att dra vinnare. Inget fusk. Bara slumpen som avgör.

 
Har mailat er om att ni ska maila mig era adresser, så kommer dregglisen med posten.
Stort grattis!

 

9 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blev nu!
    Nu kommer jag somna med ett leende ;)
    Den var ju så fin!

    Tigersweet1@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnanarna, så himla fina dregglisar!!

    I min blogg kan du nu vinna en söt mössa i valfritt tyg till Antonio.
    http://www.evsi.se/?p=6572

    SvaraRadera
  3. Fick du inte mitt meddelande, skrev min adress till dej , inte fått det?

    SvaraRadera
  4. Bea: Nä, bara fått mail av Moa.

    SvaraRadera
  5. Ohh vad roligt!! Jätte tack! Min mejl är melita@live.se!!

    SvaraRadera
  6. Ohh vad roligt!! Jätte tack! Min mejl är melita@live.se!!

    SvaraRadera
  7. Har redan mailat dig. Vissligen skrev du med stort M i din mail så mailar igen med litet m då.

    SvaraRadera
  8. Har fått hem min Dregglis nu och är så glad, den är så fin! :) tack! :))

    SvaraRadera