onsdag 17 oktober 2012

Man vill ju se din kropp


Anonym sa...

Man vill ju se hur din kropp ser ut nu efter snart 10 månader. Du inspirerar mig att gå ner i vikt efter att jag födde i dec 2011.


 

Jag har ingen aning om vad jag väger idag då vi inte har någon våg hemma. Magen är lös runt om. Jag tränar inte så får se om den drar ihop sig något mer. Jag rasade rätt så mycket då min bebis blev 8 månader. Kan ha varit en blandning av att han började krypa och jag hade svårt att hinna med, och att jag mådde dåligt med hela historien om min förlossning.

Igår på badhuset togs tyvärr inte så många bilder då batteriet i kameran tog slut. Men på en bild syns lite av magen.
 

3 kommentarer:

  1. Men så söt han är när han badar!
    Har förresten mailat dig igen :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är jättefin! Hoppas jag också får lika snygg mage när jag får barn sen :)

    SvaraRadera
  3. Du är vacker!! Tack för att du svarade på inlägget som jag skrev.

    SvaraRadera