torsdag 4 oktober 2012

Barngarderob

Har så många tröjor till Antonio, men glömmer bort dem när de ligger under varandra och huller om buller i en byrå. Har gjort om en av mina garderober och delat upp den så jag kan dela den med Antonio. Behöver bara en massa barngalgar. Ska se om jag kan få av H&M när jag är på stan någon gång.

Det som nu ligger i byrån är bas-bodys som jag har under tröjorna.  Alla byxor. Strumpor och lite annat.
Kommer bli superbra det här med att tröjorna hänger. Då är det så mycket lättare at tse vad man har.

4 kommentarer:

  1. IKEA har färgglada barn galgar :)) / mia

    SvaraRadera
  2. Mia ang galgar: vill ha de där vita som är på bilden. Tack ändå. Kanske var någon annan som blev glad av tipset:)

    SvaraRadera
  3. å vart har du köpt den gröna tröjan med en uggla som står på en svamp???? vill haaaaa!!

    SvaraRadera
  4. Tröja uggla svap: Finaste tröjan jag hittat i butik på länge. Det är en pyjamas med jättefina byxor till. Jag använder det inte till pyjamas. Köpte för en vecka sedan på Lindex. Vist var det fiiiin?

    SvaraRadera