fredag 26 oktober 2012

Presenterna vi köpte idag


Här är presenterna vi köpte idag. Var dåligt med heldresser med fötter. Men jag köpte heldresser i storlek 50 och 56. Sen like kläder till senare som 60 och 74. Köpte massa strumpor, sådana utan hårt resor längst upp.  Riktiga bra bebisstrumpor.

Vi ska även köpa den blåa spöklampan på IKEA så mamman kan amma mitt i natten utan att bli bländad av nattdukslampan.

 
Får hoppas att ingen i familjen vi ska till idag läser bloggen, för då är överraskningen rätt så förstörd. Haha.


Köpte även lite kläder till Antonio. Som ni ser är det mycket mer färg i hans kläder. (högen till höger). Har sagt det förr men jag tycker det blir så hårt med starka färger på pyttelitet spädbarn.

3 kommentarer:

  1. Vart har du inhandlat allt? Är på jakt efter liknande :)

    SvaraRadera
  2. Ta inte det här som kritik, jag bara funderar ... Jag har nu läst din blogg ett tag och tycker om att läsa det mesta du skriver, din son är otroligt söt och samma gäller för dig. Så det jag funderade på är varför du ibland klär honom i väldigt blommiga-flikiga kläder? bara undrar då ja tycker att det finns fina pojkkläder också.

    SvaraRadera