söndag 14 oktober 2012

Tävla om en dregglis från Noonidesign


I denna tävling behöver du inte gilla någon facebooksida, inte dela något i din blogg och inte behöver du anmäla dig till något nyhetsbrev.

Den här tävlingen är superenkel!

 
Allt du behöver göra är att skriva en kommentar under detta inlägg:

  • Vilken dregglis vill du vinna? Det är ONE SIZE på dem.
  • Skriv din mail eller länka till din blogg…eller båda. Så jag kan kontakta dig för adress.
Till de fyra lyckliga vinnarna kommer dregglisen hem i brevlådan.

Tävlingen slutar på Onsdag 17/10.

Vill du också ha en sån här fin dregglis kan du lägga en beställning på Noonidesign.blogg.se eller maila direkt till noonidesign@hotmail.se

Dregglisarna kostar 60 kr/st.

På Noonidesign hittar du inte bara mössor utan även härliga barnkläder!

30 kommentarer:

  1. Josephine Johansson14 oktober, 2012 19:13

    Hej.
    Jag skulle önska den med sniglar. Då min lilla son älskar då jag sjunger lilla snigel för honom så mycket att han dreglar så hade fen passat perfekt för honom

    Mvh/ Josephine
    josie_j@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Om jag skulle vinna så skulle jag bli väldigt glad om jag fick den med sniglar på, den var helt underbar! Mvh Caroline

    caroline.lindstrom@live.se

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att jag vinner den med ugglor på till min son:)
    Marielle_lin@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Snigeln :) rebecccaaaa@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag skulle bli jätteglad om jag kunde vinna den med sniglar eller ugglor på till min kära syster som väntar sitt första barn.
    Kram Linda
    lingalarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag skulle önska och bli glad över att vinna den med ugglor på :) bebis första dregglis isåfall :) kram! Hanna_edvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Åh, vill jätte gärna vara med och tävla om en dregglis :) Till min dotter hade jag gärna velat ha ugglorna på, vi är inne i en liten uggle-fas nu och älskar ugglor <3

    SvaraRadera
  8. (Nathalies mejl är Natty.andersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja vinna antingen den med ugglor eller den gula till min dotter som är 6 och en halv månad.
    Hon håller på att få sina första tänder så dreglar något enormt mycket. Samt att hon kommit på att hon kan göra bubbel"ljud" med munnen och då bara flyger det saliv överallt, blött men gulligt:)

    rally_tias@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Åh vad roligt att du har tävlingar :) om jag fick chansen att vinna skulle jag vilja ha den med ugglor på, superSöt!S

    SvaraRadera
  11. Texten bara försvann sist , hann inte skriva klart , men som sagt den med ugglor var supersöt!;) kul att du har tävlingar på din blogg:)

    Den skulle nog vara fin på Olle;) håller tummarna nu

    SvaraRadera
  12. Ååååååå vad fina!!
    Jag skulle vilja ha den gula om jag vann.. Den är så fin, den första jag fastna för, dottern skulle passa superfint i den tror jag.. :)
    Mail paila_5@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Den blåa vill min lilla tjej vinna....
    //Elina & Emmy

    Elina@lopdal.se

    SvaraRadera
  14. Jag skulle vilja vinna den dregglis med ugglor på, då min 2 månaders dotter är vaken och nyfiken som en uggla näst intill hela tiden och iaktar allt med sina stora blå ögon.
    Tack för en toppenblogg under tiden då jag vänta barn och nu när jag har en liten goding i min famn:)
    Med vänlig hälsning, Angelica och lilla ugglan Nellie;)
    Angelica.blom@hotmail.se

    SvaraRadera
  15. Gud vad fina dom va alla 4! Jag önskar den gula till min son nu när hösten har kommit så vill jag ju fortsätta klä han i fina färger och ljusa upp tillvaron oavsett den tråkiga mörken som kommit :) den gula hade varit perfekt då:) jag o emin håller tummarna :) kraam!

    Melita@live.se

    SvaraRadera
  16. Gud vad fina dom va alla 4! Jag önskar den gula till min son nu när hösten har kommit så vill jag ju fortsätta klä han i fina färger och ljusa upp tillvaron oavsett den tråkiga mörken som kommit :) den gula hade varit perfekt då:) jag o emin håller tummarna :) kraam!

    Melita@live.se

    SvaraRadera
  17. Jag skulle vilja vinna den med ugglor på. Min pojkvän har en son som skulle passa utmärkt i den, lilla Timmy :-)

    elpelins.blogg.se

    eliin.lennartsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Kanonsnygga allra helst "Uggla", den skulle jag vilja vinna till vårt barn som ligger och gror i magen och har fem veckor kvar till BF! Kram Caroline

    carro_lindberg@hotmail.co

    SvaraRadera
  19. Om jag skulle vinna skulle vi vilja ha den gula, min son passar jättebra i gult och den var så fin :)

    ravungen__82@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med! Fastnade helt för den blåa dregglisen, så den skulle jag vilja ha till våran son om jag vann :}

    SvaraRadera
  21. Den gula! :) passar både flickor och pojkar och livar upp stämningen under denna mörka höst <3 /Lus

    SvaraRadera
  22. Jag skulle bli jätteglad om den superfina vita med ugglor damp ner i brevlådan till min lille kille, älskar de "moderna ugglorna" :o)

    Johannaa1990@gmail.com

    / Johanna

    SvaraRadera
  23. Blev kär i ugglorna!
    Vill så gärna ge bort den till min vän Alice som nyligen fick lilla Svea!

    Kram

    SvaraRadera
  24. Ssundberg-@hotmail.com16 oktober, 2012 07:12

    Ååh den med ugglor ser jätte fin ut ! Skulle vara kul att ha till lillen som kommer i december.

    SvaraRadera
  25. Ugglorna är ju för söta! Hade nog blivit en fin välkommen till världen present åt svägerskans nya gosse :)

    SvaraRadera
  26. Hej jag skulle vilja vinna den "BLÅ"! jätte fin skulle passa min 7månaders son jätte bra :)

    SvaraRadera
  27. Den med ugglor så klart :)
    Camilla_skarps@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Skulle gärna vilja vinna den gula till min flicka! :)

    sweetiie87@live.se

    SvaraRadera
  29. moajoha_91@hotmail.com17 oktober, 2012 13:10

    hej! Den blåa och den med ugllor på va jätte fina! Skulle bli fint på min brorson som kommer i dec :)

    SvaraRadera