torsdag 25 oktober 2012

Hur får du sån volym i håret?


Anonym sa...
Hur får du sån volym i håret? Vad har du på läpparna? Fin färg.
24 oktober, 2012 21:42

 
Svar:
På läpparna på den bilden du kommenterade under har jag Maria Montazami Pink från MUS.

Jag gör alltid olika med mitt hår. Ibland gör jag frisyr, mer sällan har jag utsläppt för det finns någon här hemma som tycker om att dra mig i håret. Det är inte Gabriel om jag säger så… (punkt punkt..)

Idag körde jag på krustången. Inget löshår i. Inge spray. Bara krustång och tupering.

Jag började med underhåret och arbetade mig uppåt. Lät håret längst upp vara. Där tuperade jag bara. Avaslutade med att sätta bak håret med 4 st hårnålar.
 



6 kommentarer:

  1. Du är otroligt fin på alla dina bilder

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. använder du alltid krustång och tupprar håret när du ha utsläpp?? Tycker alltid du är så snygg i håret när det är utsläppt :)

    SvaraRadera
  3. Michaela: nej nej, dammade av den nu i förrgår. Haha.
    Tupera och löshår brukar jag köra på. Kankse ska skriva tuper eller löshår, eller båda.

    Sen ibland lockar jag topparna.
    Jag gör så mycket olika.

    SvaraRadera
  4. Hej!! Hittade en sida som jag tror du skulle uppskatta när det handlar om kläder till A. Söta mönstrade plagg i glada färger. http://www.liandlo.com/ /// Mia

    SvaraRadera
  5. Gud så vacker du är. Verkligen jätte fin på alla bilder.
    Var gärna med och tävla hos mig:
    --------------------
    http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte annat än att hålla med de andra, du är så himla snygg!!

    SvaraRadera